Вивчивши цей модуль я створила приклад учнівської роботи з позиції учня. Створення такої учнівської роботи допомогло мені визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Застосування різних видів оцінювання надає нам відомості щодо якості розуміння учнями ключових понять навчального матеріалу та рівня сформованості в них відповідних навичок.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме, що ця модель навчання орієнтована на інтереси учня. Засвоєння знань та опанування навичок здійснюється через виконання завдань, що заохочують дослідницьку діяльність. Навчальний процес, що базується на проектному підході, скеровується основними запитаннями, які ми ставимо школярам під час навчання.
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.
Коментарі
Дописати коментар